Рекламни постери на продукти на "Джонсън и Джонсън" от 40-те и 50-те години на 20-ти век
Припомняме ви, че американската компания "Джонсън Джонсън" ("Johnson & Johnson") била основана през 1886г., в Ню Джърси. Що се отнася до рекламните постери, които ще ви покажем само след няколко реда разстояние, те били дело на американската илюстраторка Гладис Рокмор Дейвис, която безспорно притежавала голям талант. Гладис работила върху въпросните илюстрации в периода между 40-те и 50-те години на 20-ти век и този ангажимент заел важно място в професионалното й портфолио.
Фокусът на картинките съвсем не е случаен. Всяка от тях разкрива двойка деца, като едното от тях оказва първа помощ на другото, превързвайки го с продукт на бранда. Иначе казано, медицинските консумативи на организацията се рекламирали като такива с високо качество и безопасност, както и с лесна използваемост (дори и от малчугани). Ако пък рисунките ви изглеждат твърде интимни, със заложен силен личен елемент в тях, съвсем на прав път сте. Креативната дама е използвала за модели в някои от илюстрациите си собствените си деца ;)
Както можете да се досетите, рекламите спечелили страхотно одобрение и се харесали от потребителите.
ГАЛЕРИЯТА е свързана към
- Ретро
- Изчезналата медицина
- Трагедията от 1982 г. с фалшифицирания "Тиленол" на "Джонсън и Джонсън"
- История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
- Първият коронарен стент, покрит с лекарства, създаден от "Джонсън и Джонсън" през 2003г.
- Поява на "Листерин" на "Джонсън и Джонсън"
- Бебешка пудра от 30-те години на 20-ти век
- Приносът на "Джонсън и Джонсън" за развитието на професията на медицинската сестра в САЩ
- Пол Янсен: един от най-забележителните учени на "Джонсън и Джонсън"
- Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1990 година
- Развитие на "Джонсън и Джонсън" през 60-те и 70-те години на 20 век
- Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година
Коментари към Рекламни постери на продукти на "Джонсън и Джонсън" от 40-те и 50-те години на 20-ти век