Начало Интерактивни Галерия Нашето здраве Здраве от природата 7 положителни ефекта за организма от консумацията на бадеми

7 положителни ефекта за организма от консумацията на бадеми

Всеки знае, че здравословната храна е много важна за организма и неговото положително развитие. Бадемите са едно чудесно допълнение към ползите за тялото. Не е нужно да се консумират огромни количества. Дори четири бадема на ден са достатъчни, за да снабдят организма с нужните витамини и елементи, за да бъдете красиви и здрави.

Следващите снимки ще ви демонстрират нагледно 7 положителни промени при консумирането на сурови бадеми всеки ден.

Редактор: Велина Неделчева
Източник: brightside.me

7 положителни ефекта за организма от консумацията на бадеми
Намаляване на холестерола. Бадемите са едни от 5-те най-ефектни продукта за намаляване на "лошия" холестерол. Ако нивото му е твърде високо, може да увеличите броя на ядките до 20-30 на ден.

Намаляване на холестерола. Бадемите са едни от 5-те най-ефектни продукта за намаляване на "лошия" холестерол. Ако нивото му е твърде високо, може да увеличите броя на ядките до 20-30 на ден.

Здрава коса. Ядките съдържат почти всички витамини и минерали, нужни за подобряване на здравината и растежа на косата. Магнезият и цинкът стимулират растежа на косата, витамин Е го прави по-силен, а витамин B дава блясък и дълголетие.

Здрава коса. Ядките съдържат почти всички витамини и минерали, нужни за подобряване на здравината и растежа на косата. Магнезият и цинкът стимулират растежа на косата, витамин Е го прави по-силен, а витамин B дава блясък и дълголетие.

Предотвратяване на сърдечни заболявания. Магнезият, медта, антиоксидантите и мононенаситените мазнини в ядките силно подпомагат сърцето и кръвоносните съдове. Препоръчително е бадемите да се ядат с люспите.

Предотвратяване на сърдечни заболявания. Магнезият, медта, антиоксидантите и мононенаситените мазнини в ядките силно подпомагат сърцето и кръвоносните съдове. Препоръчително е бадемите да се ядат с люспите.

Предотвратяване на бръчките. Ядките съдържат достатъчно количество манган, който помага за производството на колаген - протеин, който отговаря за тонуса на кожата. Витамин Е помага и за борба със стареенето.

Предотвратяване на бръчките. Ядките съдържат достатъчно количество манган, който помага за производството на колаген - протеин, който отговаря за тонуса на кожата. Витамин Е помага и за борба със стареенето.

Здравословна бактериална флора. Бадемите съдържат пребиотици, необходими за растежа и умножаването на бактериите в червата. При наличие на дисбаланс (стомашно болка, лошо храносмилане, лош дъх) е препоръчително да се ядат 30-35 бадеми на ден.

Здравословна бактериална флора. Бадемите съдържат пребиотици, необходими за растежа и умножаването на бактериите в червата. При наличие на дисбаланс (стомашно болка, лошо храносмилане, лош дъх) е препоръчително да се ядат 30-35 бадеми на ден.

Отслабване. Според ново проучване, хората, които консумират бадеми, намаляват консумирането на въглехидрати (например сладкиши). Отделно ядките нормализират метаболизма, което също допринася за загубата на тегло.

Отслабване. Според ново проучване, хората, които консумират бадеми, намаляват консумирането на въглехидрати (например сладкиши). Отделно ядките нормализират метаболизма, което също допринася за загубата на тегло.

Подобряване на мозъчната активност. В ядките се съдържа доволно количество витамин Е и мастни киселини, които подобряват паметта. Отделно бадемите помагат срещу преждевременното стареене на мозъка.

Подобряване на мозъчната активност. В ядките се съдържа доволно количество витамин Е и мастни киселини, които подобряват паметта. Отделно бадемите помагат срещу преждевременното стареене на мозъка.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ГАЛЕРИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ГАЛЕРИЯТА

ГАЛЕРИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортХранене при...ЛюбопитноЗдравни съветиПсихологияЛеченияХрани и ястияРецептиСнимкиСъставкиЛайфстайлБотаника