Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Интерактивни Статистически проучвания Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?

Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?

от 10 апр 2019г., обновено на 22 фев 2024г.
Автор: Ивайло Тончев
Влияят ли новините на онлайн покупките на българина? - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Свикнали сме на негативните новини и скандалите, те сякаш са основно съдържание на новинарските емисии навсякъде. Може ли постоянният акцент на негативното послание да повлияе на вашето онлайн потребление/покупки? Свивате ли разходите в очакване на криза или напротив, харчите все повече?

Обективно ли е усещането за криза, то реално измеримо ли е или е просто емоция, зад която се крием? На всички тези въпроси ще се опитаме да отговорим в това статистическо проучване. Благодарим, че споделяте с нас вашата информация.

Трябва да се съгласите с общите условия!
СТАРТ
Източник:

Източник на изображението: Pexels

5.0/5 3 оценки

Продукти свързани с ПРОУЧВАНЕТО

10 ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЧЕТИВА ПО МЕНИДЖМЪНТ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА - ХЕРМЕС
16.95лв. / 8.67 €

10 ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЧЕТИВА ПО МЕНИДЖМЪНТ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА - ХЕРМЕС

Коментари към Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?
    www.framar.bg 
    на 07 December 2025 в 00:31
    Коментирайте "Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?"

ПРОУЧВАНЕТО е свързано към

  • Критичната липса на медицински сестри застрашава здравната система
  • Видове психологически кризи и причини за тяхната поява
  • Здравната система в Италия е изправена пред сериозни проблеми- по-малко средства и критично ниво на лекари и сестри
  • Как да останем психически силни по време на криза
  • E05.5 Тиреотоксична криза или кома
  • Пандемията от COVID-19 върна развитието на човечеството пет години назад
  • Кризата в семейния живот започва на третата година
  • Преяждането може да предизвиква и жлъчни кризи
  • По време на криза жените впечатляват мъжете с облеклото си
  • Мъжът - мачо не е вървежен в условията на криза
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Алпийска хойхера, Алпийски алумруут, Коралови камбанкиАлпийска хойхера, Алпийски алумруут, Коралови камбанки

Алпийска хойхера, Алпийски алумруут, Коралови камбанки

от 05 дек 2025г.Прочети повече
Отстраниха едновременно тумор в бъбрека и далака на 70-годишен мъжОтстраниха едновременно тумор в бъбрека и далака на 70-годишен мъж

Отстраниха едновременно тумор в бъбрека и далака на 70-годишен мъж

от 05 дек 2025г.Прочети повече
Pegcetacoplan води до пълна ремисия на рядко бъбречно заболяване при децатаPegcetacoplan води до пълна ремисия на рядко бъбречно заболяване при децата

Pegcetacoplan води до пълна ремисия на рядко бъбречно заболяване при децата

от 04 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 36 дни, 13 часа и 28 мин.

Гадене и лека болка сред преглед при гинеколог

преди 46 дни, 9 часа и 41 мин.
Всички

АНКЕТА

Засегнати ли сте от заболяването диабет?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ЕРДОСЕК капсули 300 мг * 20

ОПТИМИ ЛИПОЗОМЕН ВИТАМИН D3 100 мл

ХЕРБАЛКАН ЖЕНСКА ГРИЖА тинктура 50 мл

СУМАМЕД таблeтки 500 мг * 3 ТЕВА

ОСТРОВИТ КРЕАТИН МОНОХИДРАТ НЕОВКУСЕН 500 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ЕКЗОДЕРИЛ НЕЙЛНЕР лак 2 в 1 5 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 дек 2025г. в 18:39:10

ЕКЗОДЕРИЛ НЕЙЛНЕР лак 2 в 1 5 мл

Коментар на: Вели от 05 дек 2025г. в 16:52:39

СМЕКТА прах за перорална суспензия * 10

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 дек 2025г. в 16:34:00

СМЕКТА прах за перорална суспензия * 10

Коментар на: Тони Трайчева от 05 дек 2025г. в 15:37:00

РЕМИФЕМИН таблетки * 100

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 дек 2025г. в 15:18:43
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival