Влияят ли новините на онлайн покупките на българина? - статистическо проучване

Свикнали сме на негативните новини и скандалите, те сякаш са основно съдържание на новинарските емисии навсякъде. Може ли постоянният акцент на негативното послание да повлияе на вашето онлайн потребление/покупки? Свивате ли разходите в очакване на криза или напротив, харчите все повече?
Обективно ли е усещането за криза, то реално измеримо ли е или е просто емоция, зад която се крием? На всички тези въпроси ще се опитаме да отговорим в това статистическо проучване. Благодарим, че споделяте с нас вашата информация.
Източник:
Източник на изображението: Pexels
Продукти свързани с ПРОУЧВАНЕТО
ПРОУЧВАНЕТО е свързано към
- Бизнес климатът в страната е влошен, констатират 91 % от участниците в анкета на БСК
- Напускането на медици от болницата в Добрич ще създаде сериозни проблеми
- По време на криза жените впечатляват мъжете с облеклото си
- Мъжът - мачо не е вървежен в условията на криза
- Как да преодолеем 4 кризи, свързани с възрастта, които могат да се случат на всеки
- Положителната нагласа ви осигурява хладнокръвие в кризисни ситуации
- Изразявайте чувствата си редовно, за да избегнете нервна криза
- Кога трябва да потърсим психотерапевтична помощ?
- E05.5 Тиреотоксична криза или кома
- Как да обърнем кризата в своя полза
Коментари към Влияят ли новините на онлайн покупките на българина? - статистическо проучване