Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?

Свикнали сме на негативните новини и скандалите, те сякаш са основно съдържание на новинарските емисии навсякъде. Може ли постоянният акцент на негативното послание да повлияе на вашето онлайн потребление/покупки? Свивате ли разходите в очакване на криза или напротив, харчите все повече?
Обективно ли е усещането за криза, то реално измеримо ли е или е просто емоция, зад която се крием? На всички тези въпроси ще се опитаме да отговорим в това статистическо проучване. Благодарим, че споделяте с нас вашата информация.
Източник:
Източник на изображението: Pexels
Продукти свързани с ПРОУЧВАНЕТО
10 ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЧЕТИВА ПО МЕНИДЖМЪНТ В УСЛОВИЯ НА КРИЗА - ХЕРМЕС
ПРОУЧВАНЕТО е свързано към
- Видове психологически кризи и причини за тяхната поява
- Критичната липса на медицински сестри застрашава здравната система
- Преяждането може да предизвиква и жлъчни кризи
- E05.5 Тиреотоксична криза или кома
- Справяне с криза или травма
- Как да останем психически силни по време на криза
- Кризата в семейния живот започва на третата година
- По време на криза жените впечатляват мъжете с облеклото си
- Мъжът - мачо не е вървежен в условията на криза
- Как да преодолеем 4 кризи, свързани с възрастта, които могат да се случат на всеки
Коментари към Влияят ли новините на онлайн покупките на българина?