Начало Интерактивни Галерия Вкусно Голямото похапване Кой вид месо е най-здравословен?

Кой вид месо е най-здравословен?

Месото традиционно е сред най-често срещаните храни на българската трапеза. Днес ще ви покажем кои видове са най-полезни за здравето ви и кои трябва да намалите или да избягвате, ако искате да се радвате на живот без болести:

Беконът не е сред най-здравословните месни деликатеси, тъй като съдържа много натрий и наситени мазнини.

Беконът не е сред най-здравословните месни деликатеси, тъй като съдържа много натрий и наситени мазнини.

Месото от бивол е една чудесна здравословна алтернатива на червените меса като телешкото и говеждото. Чисто вкусово не се различава от тях, но има двойно по-малко мазнини и калории.

Месото от бивол е една чудесна здравословна алтернатива на червените меса като телешкото и говеждото. Чисто вкусово не се различава от тях, но има двойно по-малко мазнини и калории.

Пилешко месо е много постно и с ниско съдържание на наситени мазнини, когато е отстранена кожата. Съдържа големи количества селен, витамин В6 и В3. Бялото месо е с по-малко калории, докато тъмното има повече цинк и витамини. Пилешкото е и естествен антиде

Пилешко месо е много постно и с ниско съдържание на наситени мазнини, когато е отстранена кожата. Съдържа големи количества селен, витамин В6 и В3. Бялото месо е с по-малко калории, докато тъмното има повече цинк и витамини. Пилешкото е и естествен антиде

Пуешко месо: Изключително месо. В 115 грама бяло пуешко месо без кожата има 158 калории и 34 грама протеин. В него също така се съдържат витамини В6 и В3, в комбинация с ниско съдържание на наситени мазнини.

Пуешко месо: Изключително месо. В 115 грама бяло пуешко месо без кожата има 158 калории и 34 грама протеин. В него също така се съдържат витамини В6 и В3, в комбинация с ниско съдържание на наситени мазнини.

Говеждо печено: Ако обичате деликатесните меса, но не желаете нитратите, с които те обикновено са заредени, тогава говеждото печено е вашата алтернатива. То е по-крехко в сравнение с деликатесните меса и е с по-ниско съдържание на наситени мастни мазнини,

Говеждо печено: Ако обичате деликатесните меса, но не желаете нитратите, с които те обикновено са заредени, тогава говеждото печено е вашата алтернатива. То е по-крехко в сравнение с деликатесните меса и е с по-ниско съдържание на наситени мастни мазнини,

Шунката е богата на мазнини храна. В 85 грама печена шунка има 7,7 грама мазнини, от които 2,7 са ненаситени.

Шунката е богата на мазнини храна. В 85 грама печена шунка има 7,7 грама мазнини, от които 2,7 са ненаситени.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ГАЛЕРИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ГАЛЕРИЯТА

ГАЛЕРИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиРецептиНовиниХрани и ястияСнимкиСоциални грижиХранене при...ЛайфстайлАнкетиНормативни актовеДиетиПсихологияОрганизацииСпортАлт. медицинаФизиологияЗаведенияТестовеЛеченияИнтервютаИсторияОткритияОбразованиеПроизводителиКлинични пътекиБотаника