Начало Интерактивни Галерия Вкусно Голямото похапване Топ 10 на най-здравословните храни, класирани според съдържанието на протеини

Топ 10 на най-здравословните храни, класирани според съдържанието на протеини

Тази класация ще бъде изключително полезна за всички трениращи хора и за тези, които водят здравословен начина на живот. Това са най-богатите на протеини полезни храни, които ще ви помогнат да постигнете много добри резултати в опитите си да бъдете здрави и с красиви тела. Ето ги и резултатите от проучванията на специалистите по спортно хранене:

Бялото пилешко месо без кожа е най-чистият животински протеин. В зададеното количество, то съдържа 3 грама мазнини и осигурява 25% от дневните нужди от витамин В6 и големи количества от витамин В12.

Бялото пилешко месо без кожа е най-чистият животински протеин. В зададеното количество, то съдържа 3 грама мазнини и осигурява 25% от дневните нужди от витамин В6 и големи количества от витамин В12.

Свежото пуешко месо е с високо протеиново съдържание и по-ниско количество наситени мазнини от червените меса. Съдържа всички В витамини, с което превръща поетата храна в енергия и особено В3, който е полезен за здравето на кожата и нервните функции.

Свежото пуешко месо е с високо протеиново съдържание и по-ниско количество наситени мазнини от червените меса. Съдържа всички В витамини, с което превръща поетата храна в енергия и особено В3, който е полезен за здравето на кожата и нервните функции.

Изключително богат и на витамин В6, отговорен за много процеси в тялото, повечето от които свързани с метаболизма на протеините.

Изключително богат и на витамин В6, отговорен за много процеси в тялото, повечето от които свързани с метаболизма на протеините.

Агнешкото е много чисто месо, със само 12,5 грама мазнини и само 219 калории за 170 грама. То е страхотен източник на витамин В12, ниацин, селен и цинк, които са важни за имунната функция, синтеза на протеини и други.

Агнешкото е много чисто месо, със само 12,5 грама мазнини и само 219 калории за 170 грама. То е страхотен източник на витамин В12, ниацин, селен и цинк, които са важни за имунната функция, синтеза на протеини и други.

Счита се за завършеният протеин, тъй като осигурява на тялото ключовите аминокиселини, важни за силна имунна система, здравина и възстановяване на тъканите. Също така запазва баланса на хормоните.

Счита се за завършеният протеин, тъй като осигурява на тялото ключовите аминокиселини, важни за силна имунна система, здравина и възстановяване на тъканите. Също така запазва баланса на хормоните.

Пълна с омега-3 мастни киселини и с ниско съдържание на живак, тази риба е евтината алтернатива на сьомгата. Треската е чудесен източник на калий, който е важен за мускулните контракции.

Пълна с омега-3 мастни киселини и с ниско съдържание на живак, тази риба е евтината алтернатива на сьомгата. Треската е чудесен източник на калий, който е важен за мускулните контракции.

Прясната риба тон е богата на калий, магнезий, фосфор, витамин В6 и тиамин и е с 30% по-богат източник на протеини от консервирания вариант.

Прясната риба тон е богата на калий, магнезий, фосфор, витамин В6 и тиамин и е с 30% по-богат източник на протеини от консервирания вариант.

Освен, че е богато на протеини, телешкото месо е източник на противовъзпалителни омега-3 мастни киселини, витамини В6 и В12, ниацин, цинк, фосфор и селен.

Освен, че е богато на протеини, телешкото месо е източник на противовъзпалителни омега-3 мастни киселини, витамини В6 и В12, ниацин, цинк, фосфор и селен.

Страхотен източник на омега-3 мастни киселини, и витамин D – ключовите елементи за редуциране на мазнините в коремната област, имунитета, намаляване на рисковете от контузии и подобряване на мускулните функции и сила.

Страхотен източник на омега-3 мастни киселини, и витамин D – ключовите елементи за редуциране на мазнините в коремната област, имунитета, намаляване на рисковете от контузии и подобряване на мускулните функции и сила.

Предпочитаната от културистите риба, заради високото съдържание на протеини и само 182 калории в 140 грама. Отглежданата във ферми риба има по-малко живак от дивата.

Предпочитаната от културистите риба, заради високото съдържание на протеини и само 182 калории в 140 грама. Отглежданата във ферми риба има по-малко живак от дивата.

4.5, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ГАЛЕРИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ГАЛЕРИЯТА

ГАЛЕРИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноФизиологияЛайфстайлСпортНовиниБотаникаДиетиРецептиХранене при...Здравни съветиХрани и ястияСъставкиАлтернативна медицинаМедицински изследванияЛеченияСнимкиСоциални грижиНормативни актовеАнкетиПсихологияИнтервютаОрганизацииСтатистически проучванияЗаведенияПроизводители