Начало Интерактивни Галерия Нашето здраве Здраве от природата 15 продукта, които едновременно подпомагат отслабването и засищат

15 продукта, които едновременно подпомагат отслабването и засищат

В процеса на отслабване не е важна само тренировката, но и храната, която се консумира. Малко са хората обаче, които са склонни да се хранят с диетична храна, която не засища. Затова специалистите по хранене препоръчват да се увеличи приемът на зеленчуци, зърнени храни, ядки и други храни, богати на фибри, протеини и различни хранителни вещества. Нека да разгледаме кои храни подпомагат отслабването и в същото време придават усещане за ситост и спокойствие.

Редактор: Велина Неделчева
Източник: lifter.com

15 продукта, които едновременно подпомагат отслабването и засищат
Броколи. Това е една от най-подходящите храни в процеса на отслабване, защото броколите са богати на фирби, които засищат организма. Препоръчително е по 25 - 30 гр. на ден сурови или като добавка към друго ястие.

Броколи. Това е една от най-подходящите храни в процеса на отслабване, защото броколите са богати на фирби, които засищат организма. Препоръчително е по 25 - 30 гр. на ден сурови или като добавка към друго ястие.

Ягоди. Проучване на Харвардското медицинско училище установи, че увеличаването на приема на богати на флавоноиди плодове може да предотврати наддаването на тегло.

Ягоди. Проучване на Харвардското медицинско училище установи, че увеличаването на приема на богати на флавоноиди плодове може да предотврати наддаването на тегло.

Краставици. Те съдържат малко калории и са отлична храна за всеки ден. Консумирайте ги с кората, в която се съдържат фибри, за по-дълготрайна ситост.

Краставици. Те съдържат малко калории и са отлична храна за всеки ден. Консумирайте ги с кората, в която се съдържат фибри, за по-дълготрайна ситост.

Леща. Според проучване, публикувано в American Journal of Clinical Nutrition, всичко, което ви е нужно, се съдържа в една порция леща на ден. Поради високото съдържание на протеини, тя е отлична храна в борбата с глада.

Леща. Според проучване, публикувано в American Journal of Clinical Nutrition, всичко, което ви е нужно, се съдържа в една порция леща на ден. Поради високото съдържание на протеини, тя е отлична храна в борбата с глада.

Боровинки. Подобно на ягодите, боровинките предотвратяват увеличаването на теглото поради високото ниво на антоцианини. Може да ги консумирате просто така или като добавка към овесена каша или коктейл.

Боровинки. Подобно на ягодите, боровинките предотвратяват увеличаването на теглото поради високото ниво на антоцианини. Може да ги консумирате просто така или като добавка към овесена каша или коктейл.

Овесена каша. Според специалисти от Клиниката в Кливланд висококачествените зърнени храни са перфектната закуска за тези, които желаят да отслабнат. Желателно е да се избягват ароматизираните пакети, за да се намали натрупването на излишни калории.

Овесена каша. Според специалисти от Клиниката в Кливланд висококачествените зърнени храни са перфектната закуска за тези, които желаят да отслабнат. Желателно е да се избягват ароматизираните пакети, за да се намали натрупването на излишни калории.

Ядки. В разумни количества, ядките могат да бъдат много полезни в опитите за отслабване. Според проучване в European Nutrition Journal, протеините от ядки способстват намаляването на теглото, спрямо протеините, получени от животински продукти.

Ядки. В разумни количества, ядките могат да бъдат много полезни в опитите за отслабване. Според проучване в European Nutrition Journal, протеините от ядки способстват намаляването на теглото, спрямо протеините, получени от животински продукти.

Круши. Един плод на ден съдържа 6 грама засищащи влакна, които придават усещане за ситост.

Круши. Един плод на ден съдържа 6 грама засищащи влакна, които придават усещане за ситост.

Фасул. Това е храня, която засища стабилно. Фасулът е лесен начин за увеличаване на приема на протеини. Може да се консумира любим сорт от бобовите разновидности.

Фасул. Това е храня, която засища стабилно. Фасулът е лесен начин за увеличаване на приема на протеини. Може да се консумира любим сорт от бобовите разновидности.

Гъби. Изследователите от Университета в Бъфало са открили, че гъбите могат да ви помогнат да отслабнете, благодарение на способността им да регулират нивата на кръвната захар  и балансиращите хормони.

Гъби. Изследователите от Университета в Бъфало са открили, че гъбите могат да ви помогнат да отслабнете, благодарение на способността им да регулират нивата на кръвната захар и балансиращите хормони.

Грозде. Според изследване, публикувано в PLoS Medicine, сладките плодове като гроздето могат да подпогамат процеса на отслабване. Съдържат достатъчно количество фибри и спомагат добрата функция на храносмилателната система.

Грозде. Според изследване, публикувано в PLoS Medicine, сладките плодове като гроздето могат да подпогамат процеса на отслабване. Съдържат достатъчно количество фибри и спомагат добрата функция на храносмилателната система.

Ябълки. Според проучване, публикувано в Nutrition, добавянето на три ябълки към дневния ви хранителен режим може да доведе до загуба на тегло поради съдържащите се в тях влакна.

Ябълки. Според проучване, публикувано в Nutrition, добавянето на три ябълки към дневния ви хранителен режим може да доведе до загуба на тегло поради съдържащите се в тях влакна.

Сладък картоф. Според Cleveland Clinic, един сладък картоф помага да се абсорбират неразтворимите фибри и поддържа организма сит за по-продължнителен период от време. Добре се конбинира със зеленчуци.

Сладък картоф. Според Cleveland Clinic, един сладък картоф помага да се абсорбират неразтворимите фибри и поддържа организма сит за по-продължнителен период от време. Добре се конбинира със зеленчуци.

Целина. Чудесна храна само от 14 калории, която придава усещане за ситост.

Целина. Чудесна храна само от 14 калории, която придава усещане за ситост.

Нахут. Лещата и боба са добра храна, но да не забравяме и нахута. Той съдържа  невероятни 39 грама протеин на порция, което е почти в съответствие с препоръчителния дневен прием. Така че вие определено ще сте сити.

Нахут. Лещата и боба са добра храна, но да не забравяме и нахута. Той съдържа невероятни 39 грама протеин на порция, което е почти в съответствие с препоръчителния дневен прием. Така че вие определено ще сте сити.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ГАЛЕРИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ГАЛЕРИЯТА

ГАЛЕРИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияДиетиЗдравни съветиЛюбопитноСнимкиЛайфстайлХранене при...ЛеченияНовиниАнкетиРецептиСоциални грижиСпортНормативни актовеСтатистически проучванияФизиологияИнтервютаОрганизацииПсихологияАлт. медицинаЗаведенияБотаникаПроизводителиИсторияТестовеКалкулатори