Начало Интерактивни Галерия Свободно време Активни и здрави 10 доказани начини за ускоряване на отслабването

10 доказани начини за ускоряване на отслабването

Затлъстяването става все по-сериозен проблем на съвременното общество. Близо 1,9 милиарда души са регистрирани с наднормено тегло, а 650 от тях със затлъстяване. Това състояние води до редица здравословни и дори психически проблеми. Днес, за да бъде здрав един човек, трябва да положи огромни усилия, свързани с правилното хранене, спорта и времето, което за съжаление при повече от нас липсва.

Затова ви предлагаме 10 начина за оптимизиране на режима за отслабване, който следвате, така че да можете да останете здрави и щастливи!

Редактор: Велина Неделчева
Източник: brightside.me, balance health studio




10 доказани начини за ускоряване на отслабването
Хранене преди ядене. Една супа преди основното ядене може да помогне за намаляването на апетита. Обяснението е, че докато супата изстине, вие се храните бавно и изпращате сигнали за наситеност към мозъка и стомаха.

Хранене преди ядене. Една супа преди основното ядене може да помогне за намаляването на апетита. Обяснението е, че докато супата изстине, вие се храните бавно и изпращате сигнали за наситеност към мозъка и стомаха.

Консумирайте пикантни храни. Лютото е добра алтернатива към вашето ястие, защото стимулира временно метаболизма с до 8%, като по този начин увеличава темповете на изгаряне на калории.

Консумирайте пикантни храни. Лютото е добра алтернатива към вашето ястие, защото стимулира временно метаболизма с до 8%, като по този начин увеличава темповете на изгаряне на калории.

Консумирайте ядки. Паузите между храненията може да се окажат тежки и да се чувствате много гладни. Това ще ви накара да ядете повече, докато се заситите. В такива случаи си хапвайте ядки, за да не прекалявате с основната храна.

Консумирайте ядки. Паузите между храненията може да се окажат тежки и да се чувствате много гладни. Това ще ви накара да ядете повече, докато се заситите. В такива случаи си хапвайте ядки, за да не прекалявате с основната храна.

Спете повече. Почивката е важна за доброто функциониране на организма. Хората на диета консумират с 6% по-малко калории, когато са отпочинали.

Спете повече. Почивката е важна за доброто функциониране на организма. Хората на диета консумират с 6% по-малко калории, когато са отпочинали.

Пийте повече чай и вода. Зеленият чай съдържа много антиоксиданти, които подпомагат отслабването.

Пийте повече чай и вода. Зеленият чай съдържа много антиоксиданти, които подпомагат отслабването.

Сервирайте в синя посуда. Според проучване хората са склонни да ядат по-малко, когато има голям контраст между цвета на чинията и храната. Учените твърдят, че хората консумират с 33% по-малко храна, ако тя е поднесена в синя чиния.

Сервирайте в синя посуда. Според проучване хората са склонни да ядат по-малко, когато има голям контраст между цвета на чинията и храната. Учените твърдят, че хората консумират с 33% по-малко храна, ако тя е поднесена в синя чиния.

Не се разпилявайте, а се концентрирайте. Когато сте ангажирани с много задачи, умът е зает с различни теми, между които и храната. Това несъзнателно може да ви провокира да си хапвате храни извън вашата диета.

Не се разпилявайте, а се концентрирайте. Когато сте ангажирани с много задачи, умът е зает с различни теми, между които и храната. Това несъзнателно може да ви провокира да си хапвате храни извън вашата диета.

Смейте се. Смехът е здраве и спомага за увеличаването на кръвообращението. Интензивният смях в продължение на 1 час изгаря толкова калории, колкото 30-минутна тренировка.

Смейте се. Смехът е здраве и спомага за увеличаването на кръвообращението. Интензивният смях в продължение на 1 час изгаря толкова калории, колкото 30-минутна тренировка.

Спете на хладно. Проучване доказва, че хората, които спят на студено, изгарят със 7% повече калории, отколкото тези, които спят в по-топлите стаи. Сънят на студено провокира тялото да изгаря мазнини, за да съхрани организма топъл.

Спете на хладно. Проучване доказва, че хората, които спят на студено, изгарят със 7% повече калории, отколкото тези, които спят в по-топлите стаи. Сънят на студено провокира тялото да изгаря мазнини, за да съхрани организма топъл.

Спете на тъмно. Може да звучи странно, но според проучване в Университета в Охайо, сънят на тъмно може да направи тялото по-леко.

Спете на тъмно. Може да звучи странно, но според проучване в Университета в Охайо, сънят на тъмно може да направи тялото по-леко.

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ГАЛЕРИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ ГАЛЕРИЯТА

ГАЛЕРИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлСпортДиетиПсихологияСнимкиАлт. медицинаХранене при...ИсторияНовиниРецептиТестовеБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители